Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.01.2009 12:37 - спомен4ета
Автор: nefity Категория: Забавление   
Прочетен: 2626 Коментари: 0 Гласове:
0



*** И кфо...ОбиЧам Те..нЕ кРия!И кФо?МрАзИш Ме..ХахА щЕ се НапиЯ!С прАвеЖи Гадни Ми изЛизаШ...И тъПи кУчКи ми ЗЪбиВаш .... *** ЖиВеЙ кАкТо ИсКаШ, а Не КаКтО тРяБвА !!!! БъДи КуЧкА и Не ВяРвАй В ЛюБоВтА !!!!!!! ***image .ЧоВеК СаМ Се РаЖдА и СаМ уМиРа А пРеЗ оСтАнАлОтО ВрЕмЕ НяКаКвИ хОрА НеПрЕкЪсНаТо Се ОпИтВаТ Да Му ПрЕчАт !!!! *** СаМо КоЙтO Е ИзПиТаЛ бЕзГрАнИчНа ОмРаЗа МоЖе Да ИзПиТа БеЗгРаНиЧнО щАсТиЕ.ЧоВеК тРяБжА дА ПоЖеЛаЕ Да УмРе За Да РаЗбЕрЕ КоЛкО хУбАв Е жИвОтА!!! *** Да ИмАш ПрИяТеЛи ,Но Не ВсЯкАкВи ... МаЛкО пРоБлЕмИ , нО нЕ нИкАкВи ... ЕдНа ЛюБоВ , нО иСтИнСкА ....!!! *** ЗнаМ КоЯ Да БъДа,ЗнаМ ЗаЩо сЪм ЛуДа!!! ЗнаМ КоГо ЦеЛуВаМ,ЗнаМ КакВо РиСкуВаМ,ЗнаМ И КолКо СтРуВаM !!! *** НиКогА нЯМа ДА сЕ пРеДАВаМ,доРи сАмА Да осТаВаМ! с мОмчЕнЦА щЕ се ЗаигРаВАМ, посЛе нАгло щЕ ги зА*БаВам!НЕ Ми ТРябВаТ ГазАРи иЛи ИДеаЛи те сА сАМо за нек`ви п***и ЗаспАЛи! ТРябВа Ми еДно съРце, коЕтО Да ОбиЧаМ, нА кОЕтО дА ВяРВам и С НеГО МоеТо дА РаДВаM. *** КВо КаТо ИмАш ФешАн ПриЧесКа и Си “КрАсАвиЦа”..дЕтО сИ СнИма"ЦиЦиТе" На ОгЛедАлоТо с GSM-a.Все Тая..Кво кАТо Си НаЦуПиЛа уСНиЧКиТе-ПърВо ПоЧиСТи РаБоТНоТо МяСТо ОкОлО ТяХ..Кво кАТо ИмАш ПоЗиорСКи СНимКи..ТВа Са СaMo СНимКи..ЯсЕНа Си Ми..пРоСТо Си СМешЕНа! *** ЩаСтИеТо пРи мЕн дОйДе С бУтИлКа вОдКа ... бЯх пРиМеРнО дЕтЕ - пИеХ сОк ВмЕсТо ПиТиЕ,аЛа дНеС мИ пИсНа От тОвА - пО кЛуБоВе щЕ сИ вИсЯ , щЕ бЪдА гАдНа кУчКа бЕз дУшА!!... ***image БъДи ГаД, За Да Не Те Е Яд, ЗаЩоТо ВсЯКА ГаДоСт Ми ДоСтАвЯ РаДоСт. НиКоГа Не Е КъСно Да НаПрАвИш На МрЪсНиКа МрЪсНо. КоЛкОтО По-КъСнО ТоЛкОвА По МрЪсНо *** ЭнАм,Че Не СъЪМ иДеАлНа...ПрЕцАкАш Ли Ме ПрАиШ гРеШкА ТоТаЛнА!аКо оБиЧаМ нЯкОй ОбИчАм До КраЙ.нЕ мЕ пОэНаЪъШ По ХуУ сИ тРаЙ..жИвЕя КакТо Си ИсКъЪм И эА НиКоЙ нЕ мЕ е*е.:.ПаДаМ и СтаЪъМ,нО ПАк СъЪМ ДОбРе....!!!! *** оБиЧаШ Ли оБиЧаЙ СиЛнО...МрАзИш Ли МраЗИ зАвИнаГи...Не сЪжЕляВаЙ НиКоГа зА НиЩо зАщОтО еДвА Ли няКоЙ ТеБ Ще СъЖаЛи... ПлАчИ ТиХо,сМеЙ сЕ ВисОкО,оБиЧаЙ сИлНо...И ОтМъЩаВаЙ ЖеСТоКо [!][!][!] *** I kvo kato tebe e celuval, nali mene e revnuval?! I kvo kato tebe e ebal, nali pak za mene e mechtal?! I kvo sq mi se naduvash, nali ot mene poveche ne struvash?! Razlichna sum, ne sym nahalna,idealna sum, ne sum banalna. Ne mojesh da me imash, ne che se naduvam, no ot vsichki jeni, koito iskash, az nai - mnogo struvam!!! *** ВсuЧко Е БuЛо..ВеЧе Е ОтМuНаЛо...ВрЕмЕ ДоЙдЕ За ОтМъЩеНuе!!!БоЛкА За БоЛкА u СълЗuТе Dа Тu ВъРнА!!!ПоСлЕ ОтНоВо СаМоТаТа Ще ПрЕгЪрНа!!! ***image Ще мОжЕш лИ дА мИ дОкАжЕш тИ сЕгА чЕ дРугА нЯкОя е пО дОбРа?!?нЕ мИ пУка зА нИкоИ нЯмам сЪвЕсТ и ДумА нАрИчАт ме дЯвОл и мАи сИ е тАкА! ;] *** Мога да казвам:"КаКвО оТ тОвА?!" за нещо,което до болка ми пука! Научила съм се да забравям "НеЗаБрАвИмИ нЕщА" Мога да казвам: "Не", дори когато искам да изкреща:"Да" и съм научила очите си да сияят,когато се пълнят със сълзи *** KoLkO tRuDnO e Da Ne zApLaCheSh KoGaTo V tEb GoRi, KoGaTo IsKaSh Da PoKaJeSh ChE nE tE bOlI... kOlKo TrUdNo E dA kAjEsH `sBoGoM`, kOgAtO iSkAsH dA iZvIkAsH `oStAnI`... *** КоЯ СъМ?! Не Ти ТрЯбВа Да ЗнАеш! ЧиЯ СъМ?! НиЧиЯ!КаКвА СъМ?! РаЗлиЧнА И НиКоГа ЕдНаКвА! КъДе СъМ?! НаВсЯкЪдЕ До ТеБ И ДоКаТо Се УсЕтИш... Ме НяМа! *** ПоМнЯ КаК оТ ЩаСТиЕ ЗаБЛеСТяХ..ИсКаХ аЗ Да Не СВъРшВа оНЗи ДеН,ИсКаХ аЗ Да зНаМ чЕ оСТаВаШ Ти СъС МеН..МиЛо МоЕ,Чуй Ме Ти СеГа..иСкАм Да Ти КаЖа ТолКоВа мНоГо НеЩа..ИсКаМ дА Ти КаЖа,Че За ТеБе уМиРаМ..и вС. ДаВаМ СаМо ТеБе Да иМаМ!! image *** Ако не знаеш ще те науча, ако не можеш ще ти покажа, ако не искаш ще те принудя... *** КоЛко тЕ жЕлАя СаМо Аз сИ зНаМ и КакВо Ти мИсЛя, чАк Ме хВаЩа СрАм! ДавАй дА те ВиДя коЛкО тИ се ИсКа еДнО е Да пРикАзаВаш, дРуГо дА Ти сТисКа!!! *** oSveN cHe zaVijDasH niShTo dRuGo nE viJdaM,naRichaSh mE k*cHka,nO az nE sE oBijDaM.nEnaVijDaM zAbraNi pRi mEn nIshTo nE vaJi,kOgaTo me gLedAsH nE otkaChasH Li kaJi!?.. *** Ако можех щях да спя малко, да мечтая повече ...да продължа...когато другите спират... Да се събуждам...когато другите спят...Бих слушала..когато другите говорят..бих останала...когато лЮбовта си тръгва...защото лЮбовта дори и да си тръгва....си остава ЛЮБОВ!!! *** .Защо да те мразя?! Всичко бе прекрасно...обичах те много...обичана бях...раздялата настъпи след бурното щастие...нежната пролет...жестокия мраз..За моята мъка ти няма да чуеш....ни укор...ни жалба...от мойта уста..Защо да те мразя?!?!? След бурния огън,остана да топли сърцето жарта... *** Само обичалия знае какво е истинска болка...да си дал всичко на някой...а той да го вземе и да разбие сърцето ти.... ***image ..:..не е важно какво ще кажат за мене , а какво аз за тях!Не е важно къде живея,а къде съм!Който не ме харесва - няма вкус!Който не ме уважава- не ме заслужава...:.. *** NaMaSh SiLaTa dA mI uStOiSh, kAkfOtO i Da pRaViSh sHtE sGrEsHiSh...KoLkOtO i Da BqGaSh sHtE tE oTkRiQ...kAkFo e BoLkA nEkA tI rAsKrIq...nE rAzBrA Li cHe Ne mOjEsH dA mE nArAnIsH..!? *** нЕ сЪм ДобРо мОмиЧЕ зНам кФо е ОбиЧаМ.:.уТрЕ Ня дА сЪм сЪщАтА .. аЕ Ся дА бУтНеМ кЪщАтА!.:.чЕзНи с тАя иЗкуСтфЕнА уСмИфКа.:.яКу дЕнС бЕз пУчиФкА.:.нА уБурОТеН мИ Съ пРаиШ пЪк и иМеТу Не сИ зНаиШ.. *** МрАзЯ ЛюБоВтА ЗаЩоТо Те КаРа Дъ СтРаДъШ...!МрАзЯ ЖиВоТъ ЗъЩоТо Е СуРоВ...!ЖеЛаЯ СмЪрТтА ЗъЩоТо Тя Ми Е УтЕхЪ...! *** ТаЗи ВеЧеР ПаК Си МнОгО СеКсИ,ПаК ОбЪрКа МоИтЕ РеФлЕкСи,ВеЧе СтИгАм ТоЧкА На КиПеНе,СтРаШнО ПаРяТ ДрЕхИтЕ По МеНе,ЩоМ ТоВа СъС ПоГлЕд Го ПоСтИгАш,По НаТаТъК До КаДе Ли СтИгАш?image *** оТ когА фСиЧки чАлГаРи пОчНаХа дА сЛуШаТ House?оТ коГа НякФа фЧеРашНа пиКла е"Коя сЪм аЗ"?и КаК тЪка фСичКи сТанаХа мАнеКени,сЛеД каТу пазаРуваТ оТ "магазИна за ЛефчЕ"...и вЕчЕ са НадУтИ и ФуКлИ?!пФф я зеМеТе се сТегНеТе.. *** гЪзАр Го ДаВаШ и РеСпЕкТ пОлУчАвАш.Аре Не Се ПрАй На НаДуФкА Ше Те СмАчКаМ С тОкЧеТо На МоЯтА оБуВкА.пРЕд МеН Не Се ОтВаРяЙ,а УсТаТа Си ЗаТвАрЯй.ПиЧ Аз СъМ дРуГа КлАсА-МаХаЙ Се ЩоМ Не Ти ИзНаСя!! *** МомЧе НиКоГа нЕ я НаРаНяВаЙ,ЗаЩотО нЕзНаЕш КоЛкО я БоЛи... С МоМиЧе НикОгА нЕ сЕ еБаВаЙ ЗаЩотО нАЕбАнИя НаКрАя ОстАвАш ТИ !!! *** ПрАвЯ ТоВа КоЕто На МеН Ми Се ИсКА И ХиЧ Не мИ ПуКа,чЕ НяКоЙ Ми ПиСКа!ПрАвЯ тОвА КоЕтО На МеН Ми ДоПаДа И ХиЧ Не Ми пУкА Че НяКоЙ ПрОпАДа! *** ЖиВеЯ КаКтУ Си ИсКъМ И Зъ НиКоЙ Не Ме ЕБЕ...!!ПаДъМ,СтАвЪм И ПаК СъМ ДоБрЕ..!!! *** ЗаЩо СъРцЕтО Ти Е ЛеД..ЗаЩо Се ВлЮбИх ТоЧнО В ТеБ..!?!ЗаЩо РеШи ТаЗ СъДбА Да Си ИгРаЕ Сс ЛюБоВтА..!?!? *** РаЗлЧНа сЪм Да И кФо оТ тОВа пРоБлЕм лИ иМа?РаЗлИчнА сЪМ...Не БаНалНа!!! МоЕ нЕ съМ ПеРфЕкТнА,н0 сЪм ЕфеКтнЪъ!!!КажИ бЕ дУпЕ В тОвА пРоблЕм лИ вИдЕ?! *** лИгЛа сЪм бИлА-пРеДи тИ хАрЕсФашЕ!кУрВа сЪм БиЛа-щОт ОБиЧаМ ДрУг лИ!сЪжАлЯвАш чЕ сИ БиЛ с МенЕ-тОгАвА щО пЛачЕш!нА мЕн нЕ сИ мИ нУЖен вЕчЕ иМаМ нЕгО!a тИ кФо имАш..?! *** ГлЕдАй мЕ В 0чиТе к0гАт0 тИ Г0в0рЯ - ВеЧЕ мИ е ПиСнАл0 с БаЛъЦи дА Сп0рЯ ! ОтеБаВАм И ЗаМиНаВАм ГрЕшКиТе нА мЪжКи пУтКи нЕ Пр0ЩаВаМ тУк 0стАвАм - чУвСтвА нАрАняВаМ! ***image оБиЧаШ Ли оБиЧаЙ СиЛнО...МрАзИш Ли МраЗИ зАвИнаГи...Не сЪжЕляВаЙ НиКоГа зА НиЩо зАщОтО еДвА Ли няКоЙ ТеБ Ще СъЖаЛи... ПлАчИ ТиХо,сМеЙ сЕ ВисОкО,оБиЧаЙ сИлНо... И ОтМъЩаВаЙ ЖеСТоКо ! *** ЛиГлА СъМ И кфО От ТфА ??? злОбНа,ГаДнА,КуЧкА И кФо ??? НаДуФкА лИ ??? КфА и дА сЪм Кфо Ви БолИ ??? Nobody CaN bE LiKe mE !!! *** Щом оТвоРя очИ и сПрА дА мЕчТаЯ...ЛюБовТа иЗчЕзВа и оТн0в0 иДвА кРаЯ нА нАдЕжДаТа и мЕчтИтЕ...оТн0в0 иДвА рЕд нА сАм0тАтА и СъЛЗиТе..image *** .нЭ мЭ оЦЭнИ,кОгаТо бяХ самО тВоя,ИскаХ самО теб-сЕга сИ с нея,щаСтлиВ сИ наЛи?нО дЪлбоКо в сЕбе сИ щЕ знаЕш,чЕ аЗ сЪм вСичкО,коЕтО тя нЕ Э!СЕГА ИМАМ НАЙ-СТРАХОТНОTО МОМЧЕ,нО-яД ме Э саМО,чЭ изгУбиХ толКова уСилИя и сЪлзИ за теБ,а тИ сИ пРосТо едИн бОКлуk *** .дРъПнИ мЕ нА сИлА, рЪцЕтЕ мИ хВаНи..нАкАрАй мЕ дА вИкАм бЕз дА мЕ бОлИ пРеХаПвАй уСтНиТе мИ, еЗиКа мИ сМуЧи О, нЕкА вЪрШиМ лУдОрИи дО зОрИ *** Не Се МиСлЯ За ВеЛикА,ЩОтУу нЕ СъМ...Не ХвЪрЧа В ОблАцИтЕ,ЗаЩоТо Се НаУчИх Да ЖиВеЯ в РеАлНоСтТа...ПоНяКоГа ГрЕшА,Но пРиЗнАвАм ГрЕшКиТе Си...СъЖаЛяВаМ За НяКоИ нЕщА, Но НиЩо нЕ мОгА Да ПпОмЕнЯ *** .°•° КрАсИвА, мНоГо ДиВа, зАкАчЛиВа, ЗаЯдЛиВа, рЯдКо ПрОщАвА, нО вИнАгИ сИ зАсЛужАвА! Ей ТвА Съм Аз И нЕ ми ПуКа За Вас •° image *** КрЪв ПоВрЪщАм Но нАзАд Не вРъщАм..!!!МоГъ От ОбИч Да МраЗя , Да БъДа ЖеСтОкА И злА .. МоГъ БеЗ БоЛка Да ГаЗя чОвеКъ , КогОтУ нАй - МнОгУ ЦенЯ .. !!..Аз СъМ ТаКаВа , КакВатО сЪм .. Ако ИмАте ПрОблЕмИ И ВъЗРажЕнИя - Не мЕ ГлеДайТе .. ! *** НоСиШ СаМо ArMaNy u PrAdA .:. зА ТеБ ВаЖнА е ВъНшНаТа ФаСаДа .:. мИлО зА НаГрАдА ПоЛуЧаВаШ KiSs .. а зА УтРе сИ ТъРсИ ДрУгА MisS .:. аЗ оТдАвнА вечЕ нЕ ВяРвАм в ЛюБоВтА .:. РаЗбрАх чЕ СаМо зА ГлУпАцИтЕ Е Тя ! .:. оТ гЛуПаЦиТЕ ДаЛеЧ сТоЯ ! *** SeX-a E VaJeN, aLkoXoLa E GoTiN,NaRkoTiciTe StaVaT,LuBoVta Da Go DyXa!!! *** С тЕбЕ лЕкО сЪм ЖеСтОкА,пРоСтО аЗ сЪм СкЪпА сТоКа!НяМа Да Ме ПрИтЕжАвАш,СоРи СлАдЪк СаМ оСтАвАш! *** И все пак нещо трябва да оставя дори и това да бъде ПЕПЕЛТА , защото всичко хубаво и трайно оставя някаква следа! *** Da obi4a6 nqkoi ,koito ne moje da byde tvoi e bolest,koqto samo smyrtta moje da izlekuva... *** Ако съдбата е срещу теб, толкова по-зле за нея! *** Не обичам да пия, а пия за теб. Не обичам да плача, а плача за теб. Не обичам живота, а живея за теб. Не обичам себе си, а обичам само теб! *** Ти си аДа на моЯ раЙ ,Ти си БолКа оТ КрАй до КрАй ,вЕче Не ме иЗненАдвА чЕ да Ме бОли тЕ раДва ! ЗнаЕш ДорИ НараНенА паК кЪм теБ сЪм ПрИсТрАсТеНа ! image



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nefity
Категория: Други
Прочетен: 167030
Постинги: 57
Коментари: 29
Гласове: 238
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930