Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.03.2009 15:24 - спомен4та2
Автор: nefity Категория: Забавление   
Прочетен: 3372 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 14.03.2009 15:26


     image Не Съществува!Курви ли?Курволяк колкото си щеш!Аз ли?Аз ще те забравя!Тя ли?След третото е*б*н* ще ти е умръзнала!Защо винаги аз съм единствената,а тя поредната!?!

image

АкО нЯкОя Те ПогЛеДнЕ,кАжИ И,че съществъвам!Ако някоя те целуне,кажи и,че ревнувам!Ако някоя иска да спи с теб,кажи и,че ще я УБИЯ!!!!

image

Kръв повръщам,Но назад не Връщам!!!МоГъ От ОбиЧ дА мРаЗя,Да БъДа ЖеСтОкА и ЗлА...мОгЪъ БеЗ бОлКа Да ГаЗя ЧоВеКъ,КоГоТо НаЙ-МнОгО цЕня..!!Аз СъЪм ТъКаАвАа,КъКвАаТоО СъЪмМ...!!!АкОо ИмАтЕ пРоБлЕмЧеТъ Не МъЪ гЛеДаИтЕ!!!

image

Ще плачеш за мен,ТаКа както аз за теб ОнзИ ден!Ще КоОпнеЕш да сЪм твоя,ТъЙ кактО аз онзи ДеН!СамО,че ЕдинственатА разлика МеЖдУ мЕн И тЕб е,Че аз го исках СамО ОнЗи ДеН!!!

image

ТъКаВа СъЪм,Не СъЪм ИдЕаЛнА!ТъКаВа СъЪм ЕмОцИоНаЛнА!!!тЪкАвА сЪъМ НиКоГа Не Се СмЕнЯм И зА дРуГа нЕ сЕ зАмЕнЯм!!!

image

ИсКаМ дА ти кажа Много,Искам да ти кажа всичко!Обичам Те,това е МногО,Обичам Те,ТоВа е  Всичко!!

image

Различна Съм,не банална,Идеална съм,не че съм нахална!От всички жени който искъш най-скъпо струвам!

image

Освен че завиждаш,Друго не виждам.Наричаш ме кучка но аз не се обиждам.Ненавиждам забрани-При мен нищо не важи,Когато ме гледаш не откаш Ли КАЖИ???

image

ЦеЛуВкАтА нА гаджето ме праща на луната,А шамара на баща ми ме връща на земята!!!

image

Лиглъ Съм била,преди ти харесваше!Курвъ Съм била,Защото обичам Друг.Съжаляваш,че си бил с мен,тогава защо плачеш?Вече не си ми нужен,Имам Него!А ти к"фо имаш?

image

ВсЯкА вЕчЕр Си С рАзЛиЧнА жЕнА .. в ЖиВоТа НяМаШ нИтО еДнА .. гОлЯмА РаБоТа ,Че ВсЯкА мОжЕ дА сВаЛиШ сЛеД кАтО нЕзНаЕш КаК дА я ЗаДъРжИш!ПрЕсТаНи Да Се ПрАвИш На МъЖ сТаВаШ СаМо За ВедНъЖ!

image

oФф Бe MиЛa,K`Фo ПаК сИ пИлА?! ToЙ БеШе МоЙ,MoЙ шTe Си OсТаНе! AkO ЗнАеШ яД шTe Te ХвАнE.. ЗаБлУжДаВаЙ сЕ Чe Си С НеГo..пФф MeЧтИ eДнАтА ЗаГуБи И MaЙ шTe Си TИ!

image

Такава съм. Грешна и безгрешна.Изкусно лъжа и изкусно казвам истината.Обичам или мразя.Вкусни са илюзиите. Често ме подвеждат.Отрова лесно не ме хваща.Мога и не мога. Искам и не искам.Бия си инжекция със съдържание-търпение. И не боли. Това съм аз!

image

 Ако обичаш богатите не ме обичай, защото има по богати от мен. Ако обичаш красивите не ме обичай защото има по красиви от мен. Ако обичаш тези които те обичат, обичай ме защото няма човек, който да те обича повече от мен.

image

До лудост влюбени, безумно вярващи, до болка искренни, до край изгарящи. Живота мами ни и все пак върви ме и пак истинска любов!

image

ПоМнЯ КаК оТ ЩаСТиЕ ЗаБЛеСТяХ..ИсКаХ аЗ Да Не СВъРшВа оНЗи ДеН,ИсКаХ аЗ Да зНаМ чЕ оСТаВаШ Ти СъС МеН..МиЛо МоЕ,Чуй Ме Ти СеГа..иСкАм Да Ти КаЖа ТолКоВа мНоГо НеЩа..ИсКаМ дА Ти КаЖа,Че За ТеБе уМиРаМ..и вС. ДаВаМ СаМо ТеБе Да иМаМ!!

image

ПрИЯТеЛсТвО...КоЛкО ЖаЛкО нО фАкТ-нЯмА вЕчЕ тАкАвА дУмА‡ПрИяТеЛсТвОтО Е нАй-кРаТкИя пЪт кЪм пРеДаТеЛсТвОтО‡ ЗаТоВа пАзИ сЕ нЕ оТ тЕзИ кОйТо мРаЗиШ А оТ тЕзИ кОйТо ОБиЧаШ‡вСиЧкО иДвА оТ нЕуМеНиЕтО нА хОРаТа дА жИвЕеЯт пРеВрЪщАиКи сЕ в ЕгОиСтИчНи сЪЩеСтВа

image

ЕдНи мЪъ мРазЯтТ .. вТорИ мЪъ нЕнАвИжДъЪт .. тРетИи нЕ мЪъ тЪрпЯяТ.. аЕ вСиЧкИтЕе КомПлЕкСирАнИи ЗлОобАрИ зНаЯт дЕ дА сИ Го H*врЪъТ !!

image

ИсКаМ дА Ти КаЖа НеЩо..ЗнАчИ...Ъъъ....ДоБрЕ!SuPeR.....ВсЪщНоСт КаКвО ИсКаХ Да Кажа..МаМкА Му..ОК...Да КаЖа ПроСто...ОБИЧАМ ТЕ !

 image

ШшШшт тОвА нЕ е За фСеКи...ГлЕдА нИ лУнАтА и МиГа уНеМяЛа..ТаКиВа ЦеЛуВкИ тЯ дО дНеС нЕ е ВиДяЛа..тОвА сЕ кАзВа сТрАсТ..Не ПоМнЯ кОя сЪм аЗ,Но зНаМ чЕ нЕщО сУпЕр Се СлУчВа МеЖдУ нАс...

image

оТ когА фСиЧки чАлГаРи пОчНаХа дА сЛуШаТ House?оТ коГа НякФа фЧеРашНа пиКла е "Коя сЪм аЗ"?и КаК тЪка фСичКи сТанаХа мАнеКени,сЛеД каТу пазаРуваТ оТ "магазИна за ЛефчЕ"...и вЕчЕ са НадУтИ и ФуКлИ?!пФф я зеМеТе се сТегНеТе..

image

НяМа лЕкИ нАрКотИцИ,нЪ ЛоШИтЕ МоМЧеТа пИшA ШеСтиЦи!гОфОря Си отКрИтУ...вЪрФЯ СуПеР НаДуТу,пРаФяЯ БаВНи кРаЧкИ...Не оБрЪШтАм ФнИМаНиЕ На нИкаКфИ ЗакАчКи ...

image

Аз Съм МаЛкА, НаДуТА, СуЕтНА, ЕгОиСтКъ сЪм дАжЕ, НиКоЙ за НиЩо Не смеЕ Да Ми ОтКаЖе, ЧужДа КрИтИкА Не ПоНаСяМ, КоНкУрЕнЦИяТа ОТнАсЯм, СаМо С ЯкИ БаТкОвЦи ВъРвЯ, По ЦеЛи НоЩи Не СпЯ...кОмПлЕкСаРи Да Не Ме ЗаНиМаВаТ....

image

уТ сАмОзАгУбЕнИ, пРаЗнОгЛаВи, аНтИиНтЕлИгЕнТнИ, мАлОуМнО-уМоЗаКлЮчИт ЕлНи, пРоСтИ мОрАлНо-дЕгРаДиРаЛи, мАтЕрИаЛнО иЗвИсЕнИ, нЕсЪсТоЯтЕлНо оРиЕнТиРаНи, кРиТиЧнО оТбЛъСкВаЩи мОмЧеТа мИ пИсНа!!!

image

аЗ сЪъМ кУчКаТъЪ кОяТуУ нЕмОжЕш Да СвАлИш.Аз СъЪм МнОуУу ЯкА кУчКъЪ с КуУя Ша Ме СрАвНиШ?!?ТвОяТъЪъ ПиЧкА оТ мЕнЕ тЕ пАзИ щОтУуУ оТ зАвИсТ в КрЪъКаТъЪъ Ми ЛаЗи!

 

мАлКо,хУбАвО МоМиЧе..СлАдКо кАтО ВкуСнИ4кО бОнБоНчЕ`МиЛа и дОбРа БиЧкЬм вСиЧкИ хОрА пО СвЕтА!оБиЧаМ вСиЧкИ КоитО мЕ оБиЧаТ,,а зА ТеЗи КоИто Не...ЧеСтнО КазаНо Не Ме...!

image

дАвАм лЮбОф нА ВсЕкИ кОйтУ я ЗаСлУжАвА!дАвАм лЮбОф нА ВсЕкИ кОйтУ мЕ УвАжАвА!дАвАм лЮбОф нА ВсЕкИ кОйтУ гЪрБа мИ пАзИ!..ЭБи мУ мАйкАтА нА тОзИ кОйтУ мЭ мРаЗи!

   image

иМаШ ТаТоо нА пИпИрУдА аМъ тФа нЕ дУкАзВа чЕ сИ лУдА!нЕ мИ сЕ пРаЙ нА гЪзАрКа сЯкА вЕчЕр жУлИш зА 100кА,МаЛкУ уТпРеД,мАлКу УтЭаД с НяКоЙ чИчКо БоГаТ!КфО Ми Се НъДуФаШ Я сЕ вЕж К*ЧкО КоЛкУ сТрУвЪш..

image 

оБиЧъМ Дъ Ми ЗъДаВъТ КоНкРеТнИ ВъПрОсИ...оБиЧъМ Дъ МаЧкЪм ТоЪ ДеТо Си Гу ПрОсИ...ГлЕдЪй Я ТаЯ КфО Ми Се НъДуВъ...МаЙкА И Ше ЕбЪ И Не Ме ИнТеРеСуВъ!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  image

рЕвАах..рЕвАах тЪъ сА уУлЯх и тИ сИ сЪщИЯ кЕнЕф пФф Ай нЕ сЪъ пръЪй сАмО нА шЕФ зНам чЕ сИ plAYbOy C fEShAn прИчЕскЪ шШ Я кАжИ кО прАи нОщЕскЪъ дА..АмЪъ нЕ с тЕбЕ бЯх дОтУк тЪъЙ кЪт тА гЛеЪм сИ нАпрАо зА кОфАтЪ с БоКлУк !

image

АкО нЯкОй гОвОрИ зАд гЪрбА тИ..гОрдЭй сЭ С тОвА,чЭ сИ ПрЭд нЭгО [!] КЭфи сЭ нА врАгОвЭтЭ Си..зАщОтО Си вИнАгИ В глАвАтА иМ, нО нИкОгА В кРАкАтА иМ...

image

И кФо...оБиЧаМ тЕ...нЕ КрИя!И КфО?мРаЗиШ мЕ...ХаХа Ще сЕ нАпИя!С ПрАвЕжИ гАдНи Ми ИзЛиЗаШ...И ТъПи КуЧкИ мИ ЗаБиВаШ...и КфО...БоЛи Ме Не оТрИчАм И зА жАлОсТ ВиНаГи щЕ тЕ ОбИчАм...!

image

   image

 ..И кФо КаТ тЕбЕ е ЦеЛуВаЛ НаЛи ПрЕз ТвА вРеМе МеНе Е рЕвНуВал.И КфО кАт ТеБе Е ЕбаЛ нАлИ пАк За МеНе Е мЕчТаЛ.и Ся За КвО сЕ нАдУвАш От МеН ПоВеЧе Не СтРуВаШ.

image

хОдЯ и ВъЪрТя ГъЗъ Си На лЯвО,нА дЯсНо.аЗ сЪм прОсТо МуМиЧе ПрЕкРаСнY тОвА нИкОи нЕ мОжЕ дА гО оТрЕчЕ-рАзКъсВаМ вСичКи пИчOвЕ-пЪрчЕ пО пЪрчЕ!кОгаТо ТЪнЦуВаМ в кЛуБа,вСичКи Ме гЛеДъТ В гЪзА

image

Обичам те помни, в сърцето си ми ти. Грешките ти ще прощавам и ти обещавам, че твоя винаги оставам!!!

image

На света има много хора, малко от тях могат да бъдат твой.На света има много любов, малко от нея можеш да изпиташ. На мен не ми е нужно. Аз искам само теб и твоята любов. Това ми стига!!!

image

Не Ми ПуКа За ВаС мОмЧеТа нЕ Ми ПуКа За ТъПаТа ЛЮБОВ!Аз СъМ ПрОсТо ЕдНа КуЧкА БеЗ СъРцЕ ЗаЩоТо ЕдИн СлАдУр Ми я

  ...ИдВъЪ пИчЪъ СлЕд ГъЗъЪ мИ тИчАа...] .·??`°?•? ПиЧч ГлЕдЪш МоЙтО дУпЕ,аЗ ДвИжА мОйТо ДуПе ,ИсКъШ мОйТо ДуПе АкО Си БАлЪКЪ Ти АрЕ ЧУпИИ.?•?·°??`·.

 

image

 

[: Не Се МиСлЯ За ВеЛикА, ЩОтУу нЕ СъМ...Не ХвЪрЧа В ОблАцИтЕ, ЗаЩоТо Се НаУчИх Да ЖиВеЯ в РеАлНоСтТа...ПоНяКоГа ГрЕшА, Но пРиЗнАвАм ГрЕшКиТе Си...:)СъЖаЛяВаМ За НяКоИ нЕщА, Но НиЩо нЕ мОгА Да ПпОмЕнЯ :)

 

image

 

мОжЕш?оПиТвАш се с ВсИчКи СиЛи.АмА Не УсПяВаШ..ЗаЩо Ли?НеДеЙ Не сЕ чУдИ..ПрОсТО ПрЕд ТеБ СтОи ЕдНО сИлНО МоМиЧе а Не ОнАзИ ВлЮбеНа ХлАпАчКа!

 

image

 

Искам в черно да бъда облечена, искам сълзите да бъдат от кръв, искам ръцете ми да са ледени, да късам от устните плът. Искам да разбия сърцето си, да нарежа с огледало вените, да замразя лицето си, душата ми да лети като птиците. Искам да плача, но не искам да гледаш. Искам да мразя, но не теб. Искам да обичам, но не умея. Искам в черно да бъда облечена,искам крака от стъклo и огън вместо коси. Искам изгрев в тунела и слънце, което не спи.Искам дом в пръстта, искам свещ да гори в сърцето ти. Искам обич и след смъртта. Искам живот, но какво е това?

 

image

 

дРъПнИ мЕ нА сИлА, рЪцЕтЕ мИ хВаНи..нАкАрАй мЕ дА вИкАм бЕз дА мЕ бОлИ пРеХаПвАй уСтНиТе мИ, еЗиКа мИ сМуЧи О, нЕкА вЪрШиМ лУдОрИи дО зОрИ {P}

 

image

 

оБиЧъМ Дъ Ми ЗъДаВъТ КоНкРеТнИ ВъПрОсИ...оБиЧъМ Дъ МаЧкЪм ТоЪ ДеТо Си Гу ПрОсИ...ГлЕдЪй Я ТаЯ КфО Ми Се НъДуВъ...МаЙкА И Ше ЕбЪ И Не Ме ИнТеРеСуВъ!!!

 

image

 

ИсКаМ Те УжАсНо,Не Ти Ли СтАнА ЯсНо?!СъРцЕтО Ми СтЕнЕ ЩоМ Не Си До МеН.С ТрЕпЕт ЧаКаМ ТаЗи НоЩ Да Ме ЦеЛуНеш СтРаСтНо И Да Ми ПроШеПНеШ"ОБИЧАМ ТЕ УЖАСНО!"

 

image

 

нЭ мЭ оЦЭнИ,кОгаТо бяХ самО тВоя,ИскаХ самО теб-сЕга сИ с нея,щаСтлиВ сИ наЛи?нО дЪлбоКо в сЕбе сИ щЕ знаЕш,чЕ аЗ сЪм вСичкО,коЕтО тя нЕ Э!СЕГА ИМАМ НАЙ-СТРАХОТНОTО МОМЧЕ,нО-яД ме Э саМО,чЭ изгУбиХ толКова уСилИя и сЪлзИ за теБ,а тИ сИ пРосТо едИн бОКлуk

 

image

 

оБиЧаШ Ли оБиЧаЙ СиЛнО...МрАзИш Ли МраЗИ зАвИнаГи...Не сЪжЕляВаЙ НиКоГа зА НиЩо зАщОтО еДвА Ли няКоЙ ТеБ Ще СъЖаЛи... ПлАчИ ТиХо,сМеЙ сЕ ВисОкО,оБиЧаЙ сИлНо... И ОтМъЩаВаЙ ЖеСТоКо !

 

image

 

мNоГо ЛиЦа СмЕNиХ .. В мNоГо LоШи ХоРа DоБроТо ПреОDКрИХ .. ЛъЖиТе иМ Do ЕдNиЧка ПрОсТиХ .. и LюБоВтА Sи ПаК иМ DаРиХ .. И аКо оТнОVо DоЙДе DеN В КоЙТо NяКоЙ ПоSтЪпИ оТноVо ТаКа С МеN .. ПъРвО Ще оТмЪсТя и ПоSлЕ Ще Му ПроСтЯ!

 

image

 

мОгА дА †э нАкА®Ам дА ©э ®А熮ЭпЭ®Иш €двА Ли пО ДОб®А О† мЭнэ щ€ нАмЭ®Иш...в©ЭкИ ПИч зА мЭн нА ОпАШкА ©э нА®ЭждА..©АмО †oЯ дЭ†У ©и ©†®УвА ©э п®Эд®ЭждА !!!·¤.°·BсЭкИ яК иСкА дА мЭ вИжДа, ВсЯкА ВтОрА мИ зАвИждА..·°.¤·

 

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nefity
Категория: Други
Прочетен: 166973
Постинги: 57
Коментари: 29
Гласове: 238
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930